3. Dezvoltător (Developer)
Responsabilitati:
- proiectarea, elaborarea şi testarea de software nou;
- re-inginerie software existente
- de stabilire a cerinţelor de utilizator;
- documentarea codului sursă;
- mentenanța aplicaţiilor dezvoltate, monitorizarea indicatorilor de performanţă.
Cerințe:
- studii superioare în tehnologii informaționale sau echivalent;
- experienţă în dezvoltarea sistemelor;
- cunoştinţe şi experienţă în Delphi, C#, XML, UML;
- cunoştinţe şi experienţă în MS SQL, Informix este un plus;
- cunoașterea limbilor române şi engleze;
- abilităţi de analiză;
- responsabilitate;
- creativitate.
4. Enterprise Architect
Responsabilități:
- derularea interviurilor cu clienții;
- formalizarea şi sistematizarea informaţiilor colectate;
- identificarea şi selectarea variantei de soluționare a sarcinii bussines;
- elaborarea documentaţiei de proiect, în conformitate cu standardele Republicii Moldova şi internaţionale.
Cerințe:
- studii superioare în informatică sau în economie;
- cel puţin 4 ani de experiență de lucru în IT;
- cursuri de management de proiect;
- cunoştinţe de limba engleză;
- posedă nivelul corespunzător al expertizei tehnice/funcţionale şi de cunoştinţe;
- înţelege şi aplică proceduri, reglementări, precum şi politici legate de domenii de expertiza de specialitate;
- utilizează tehnologii bazate pe instrumente şi procese;
- continuu de învăţare şi de dezvoltare;
- orientarea spre client și servicii orientate spre rezultate;
- capacitatea de a rezolva problema;
- experienţa cu mai multe tehnologii şi componente de sistem (ERP / CRM / BI etc).
5. System Analist
Descrierea postului:
- Va fi responsabil de evaluarea, definirea şi comunicarea cerinţelor de business către echipa de dezvoltarea şi testare. Acesta presupune interacţionarea în mod constat cu managerii de produs, echipa de programare şi QA, pentru a implementarea unui produs ce va satisface nevoile clienţilor, rezolvarea cât mai rapidă a tuturor întrebărilor şi problemele ce apar pe parcurs. Astfel să minimizeze timpul de dezvoltare asigurând calitatea necesară. Analistul este de asemenea responsabil să răspundă la întrebările clienţilor, să facă prezentări şi rapoarte în caz de necesitate.
Responsabilităţile principale include:
- elaborarea cerinţelor funcţionale cât şi celor tehnice pentru Sistemul Informaţional al Serviciului Fiscal de Stat;
- participarea şi organizarea şedinţelor de analiză şi definire a cerinţelor cu persoanele responsabile din partea clientului;
- concepe sau modifică proceduri ce rezolvă probleme complexe atât la nivel de business procese cât şi la nivel de algoritmi.
6. Designer
Responsabilități:
- Crearea design-ului materialelor promoționale (postere, buclete, pliante, broșuri, catalogări, etc.);
- Crearea design-ului pentru site-urile (landing pages) întreprinderii;
- Crearea design-ului web-banner-elor;
- Alte lucrări asociate cu elaborarea design-ului.
Calificări (Obligatoriu):
- Experienţă în design - 1 an;
- Cunoştinţe bune de lucru cu Adobe illustrator, Adobe Flash, CorelDraw, Photoshop, in Design;
- Cunoştinţe HTML şi CSS;
- Organizat şi orientat către detalii;
- Capacitatea de a gestiona concomitent proiecte multiple;
- Capacitatea de a respecta termeni limită de efectuare a activităţilor;
- Portfolio personal.
Noi oferim:
- Lucru într-o echipa tînără, prietenoasă și în dezvoltare continuă;
- Salariu decent;
- Pachetul social complet;
- Dezvoltarea continuă;
- Oportunitate de creștere în carieră;
7. Specialist analiza riscurilor
Responsabilități:
- Planificarea şi organizarea lucrărilor privind identificarea şi evidenţierea riscurilor interne şi externe ale întreprinderii şi/sau subdiviziunilor structurale ale întreprinderii;
- Evaluarea riscurilor interne şi externe ale întreprinderii şi/sau subdiviziunilor structurale ale Întreprinderii;
- Selectarea metodelor de gestiune a riscurilor interne şi externe, aplicarea metodelor selectate;
- Documentarea şi tratarea riscurilor interne şi externe ale Întreprinderii;
- Organizarea şi punerea în aplicare a măsurilor privind diminuarea riscurilor interne şi externe ale Întreprinderii;
- Monitorizarea implementării recomandărilor;
- Participarea la misiunile de audit intern în conformitate cu planul misiunilor de audit anual, elaborarea/coordonarea documentaţiei necesare;
- Identificarea, înregistrarea riscurilor, neconformităţilor, iniţierea şi/sau monitorizarea, realizarea acţiunilor preventive sau corective în conformitate cu prevederile Sistemului de Management Integrat;
- Îndeplinirea oricăror atribuţii dispuse de şeful ierarhic superior, în limita competenţelor.
Cunoştinţe specifice:
- Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative în domeniul;
- Cunoaşterea limbii de stat şi limbii ruse, cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională reprezintă un avantaj;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet, Microsoft Project.
8. Inginer securitatea informatiei
Cunoştinţe:
- Cunoştinţe de configurare şi utilizare a sistemelor de operare – Windows, Linux;
- Cunoştinţe de asigurare a securităţii informaţionale a sistemelor, bazelor de date şi infrastructurii de reţea;
- Cunoaşterea sistemelor de monitorizare a securităţii informaţionale a sistemelor şi infrastructurii de reţea;
- Cunoaşterea practicilor, metodelor de analiză privind securitatea sistemelor informaţionale;
- Cunoaşterea mijloacelor tehnice de asigurare a securităţii sistemelor informaţionale;
- Cunoaşterea mijloacelor de program privind securitatea informaţională;
- Cunoaşterea actelor normative, dispoziţii, ordine, instrucţiuni metodice aferente întrebărilor de asigurare a securităţii informaţionale;
- Cunoaşterea specializării Întreprinderii şi particularităţile de activitate;
- Cunoaşterea limbii de stat şi limbii ruse, precum şi cunoaşterea altei limbi de circulaţie internaţională reprezintă un avantaj;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet; Microsoft Project;
- Respectarea regulamentelor, instrucţiunilor şi altor documente de regim intern;
- Respectarea regulamentelor, instrucţiunilor şi altor documente de regim intern.
Condiţiile de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, 8 ore pe zi
- Program de muncă: luni-vineri, orele 8.00-17.00, pauza de masă 12.00-13.00.